Reklamácie a vrátenie tovaru
V jednotlivých bodoch nájdete všetky potrebné informácie, podrobné postupy krok za krokom, ako postupovať, pokiaľ by ste chceli tovar vrátiť, vymeniť za iný, vymeniť za väčší / menší variant alebo pokiaľ ste obdržali zásielku, ktorá prišla poškodená.
Obsah
- Poškodená zásielka / Poškodený tovar
- Reklamácia tovaru (iný dôvod)
- Odstúpenie od zmluvy (formulár kliknite tu.)
- Výmena tovaru
- Poškodená zásielka / Poškodený tovar
Pokiaľ sa stane, že Vám kuriér doručil objednávku a po jej rozbalení ste zistili, že obsah balíka bol poškodený, nezúfajte. Tu nájdete nasledovný postup, čo treba spraviť. Ak sa náhodou zistí, že Vám prišiel poškodený tovar, následne začneme reklamačné konanie a na naše náklady Vám nový tovar / nové časti tovaru odošleme.
Postup pri poškodenom tovare:
- Najprv je potrebné skontrolovať, či je naozaj poškodený výrobok. Väčšina výrobkov je balená v ochrannej šablónez rovnakého materiálu a dekoru ako výrobok. Výrobok je potrebné najprv z tejto šablóny vybrať. Ak je šablóna poškodená, nie je to dôvod na reklamáciu, nakoľko šablóna je súčasť obalu, nie súčasť výrobku. Ak je napriek tomu výrobok poškodený, v ďalších bodoch sa dozviete podrobný postup, ako pokračovať.
- Pokiaľ nastane situácia, že tovar bol poškodený, s veľkou pravdepodobnosťou bude poškodený aj kartón, v ktorom je Vaša objednávka zabalená.
- Pôvodný kartón, obalový materiál prípadne drevenú šablonu od výrobku nevyhadzujte.
- Na to, aby sme začali s reklamačným konaním, budeme od Vás potrebovať zaslať e-mail so všetkými potrebnými informáciami, ktoré sú popísané v nasledujúcich bodoch:
- Do e-mailu Vás poprosíme priložiť nasledovné fotografie: fotku detailu poškodeného tovaru, fotku celého tovaru, fotografiu vonkajšej strany kartónu z oboch strán a fotografiu štítku prepravcu nalepenú na kartóne / krabici (ak napríklad je Vaša objednávka rozdelená do viacerých balíkov, aby sme vedeli identifikovať, ktorý z tých balíkov to bol). Tieto fotografie sú pre nás dôležité, aby sme začali reklamačné konanie s prepravnou spoločnosťou.
- Do e-mailu nám spomeňte číslo objednávky a všetky informácie, ktoré budete pokladať za dôležité, a ktoré nám môžu pomôcť k začatiu reklamačného konania s prepravcom.
- E-mail je potrebné odoslať na e-mailovú adresu info@vemart.sk
- Ak zistíme, že je tovar poškodený, na naše náklady odosielame nový tovar k Vám na adresu. Reklamačné konanie s prepravcom vybavíme za Vás, aby sme Vám ušetrili čas.
Čo s poškodeným výrobkom, keď Vám uznáme reklamáciu?
Po obdržaní fotografií poškodeného kusu si môžeme nárokovať pri reklamácií zvoz poškodeného kusu naspäť k nám do sídla spoločnosti. Zvoz si zabezpečujeme my, vopred sa s Vami dohodneme na dátume a adrese zvozu. Zvoz plne hradíme my na naše náklady.
- Reklamácia tovaru (iný dôvod)
V prípade, že ste obdržali objednávku, ktorá prišla nepoškodená, ale zistili ste, že v nej niečo chýba (príslušenstvo alebo tovar), alebo ste obdržali niečo iné ako ste si objednali poprosíme napísať nám email s problémom na info@vemart.sk . Pred tým, než nám napíšte email, poprosíme Vás prehľadať kompletne obalový materiál, či sa tam chýbajúca vec nenachádza.
Ak ste napriek tomu dostali nesprávny tovar príp. nesprávny počet výrobkov, kontaktujte našu zákaznícku podporu emailom alebo telefonicky. Pripravte si číslo objednávky a prípadne aj fotografie výrobku. Pomôžete nám tak rýchlejšie identifikovať Vašu objednávku a vyriešiť Vašu požiadavku. Pokiaľ si nie ste istý, aké príslušenstvo má obsahovať daný produkt, na produktovej stránke akéhokoľvek produktu u nás na e-shope je napísaný aj obsah príslušenstva v závislosti na druhu a veľkosti výrobku. V prípade uznania reklamácie zasielame na naše náklady nový kus zdarma vrátane plne hradenej prepravy.
- Odstúpenie od zmluvy
Niekedy nastane situácia, kedy zákazník zistí, že daný výrobok nakoniec nepotrebuje, nesedí mu veľkostne a pod. Zákazník má právo v tomto prípade žiadať buď o výmenu tovaru alebo odstúpiť od zmluvy. Ponúkame pre vás jednoduchý a podrobný návod, ako postupovať, pokiaľ ste sa rozhodli odstúpiť od zmluvy. Odstúpiť od zmluvy je možné do 14 dní od prevzatia tovaru.
Postup:
- Pri odstúpení od zmluvy je potrebné objednávku vrátiť so všetkými súčasťami.
- Nie je možné odstúpiť od zmluvy, pokiaľ sa jedná o výrobok na mieru. Pod výrobkom na mieru sa rozumie taký výrobok, ktorý by ďalej nemohol byť predajný, nakoľko nesie prvky, ktoré ho robia jedinečným (napríklad vlastný text) alebo nastali pri výrobku také modifikácie, ktoré ho odlišujú od štandardného produktu v ponuke (napríklad neštandardný dekor vybratý z našej ponuky dekorov, ktorý nie je pri výrobku ponúknutý).
- Je potrebné nám v elektronickej alebo papierovej forme odoslať vyplnený formulár "Odstúpenie od zmluvy", ktorý si môžete stiahnuť TU. Tento formulár ste taktiež obdržali v emaili, keď ste nám odoslali objednávku. Je potrebné vyplniť všetky polia označené hviezdičkou *, inak je dokument neplatný.
- Následne je potrebné výrobok zaslať k nám. Náklady spojené s dopravou za účelom odstúpenia od zmluvy nesie zákazník.
Ponúkame 2 možnosti prepravy naspäť k nám na adresu:- Buď zákazník odošle tovar na vlastné náklady ľubovoľným prepravcom k nám. V prípade, že zákazník chce odoslať na vlastné náklady tovar k nám, je potrebné ho odoslať priamo na našu adresu:
Adresa pre vrátenie tovaru:
Palánok, 949 01, Nitra, Slovensko E-mail: info@vemart.sk Tel. číslo: +421 918 042 895
Poznámka: Tovar odoslaný na dobierku, odoslaný na inú adresu alebo na adresu pošty prebratý nebude.
Pokiaľ sa po prijatí tovaru a jeho prekontrolovaní nevyskytnú žiadne komplikácie, do 14 dní od prijatia tovaru vrátime peniaze na bankový účet, ktorý bol zápisaný v dokumente o odstúpení od zmluvy.
- Výmena tovaru
Ak vám nesadol rozmer alebo dekor výrobku prípadne máte iný dôvod na výmenu, nezúfajte. Ponúkame možnosť výmenu tovaru do 14 dní od prevzatia objednávky. V prípade výmeny tovaru je nám najprv potrebné napísať požiadavku na info@vemart.sk, kde doriešime všetky detaily ohľadne výmeny tovaru.
Aký tovar je / nie je možné vymeniť?
- Ak sa jedná o tovar s vlastným textom na mieru, takýto tovar nie je možné vymeniť ani vrátiť.
- Ak bol tovar nalepený na stene, nie je možné pristúpiť k výmene, nakoľko takýto tovar už nie je opätovne predajný.
- Tovar, ktorý je v neporušenom stave, nepoužitý a nemá prvky produktu na mieru, je možné bez problémov vrátiť.
Postup pri výmene tovaru:
- V prípade výmeny tovaru je nám najprv potrebné napísať požiadavku na info@vemart.sk.
- Následne je nám potrebné tovar, ktorý je predmetom výmeny, vrátiť v nepoškodenom stave.
- Náklady spojené s vrátením tovaru znáša zákazník.
- Tovar je nám potrebné vrátiť do sídla spoločnosti a to dvoma spôsobmi:
- Pošlete nám tovar do sídla spoločnosti na vlastné náklady. (Tovar zaslaný na dobierku nebude prebratý)
- Po obdržaní tovaru bude prekontrolovaný, či nie je poškodený a je v poriadku.
- Následne s Vami dorieši detaily ohľadne výmeny tovaru naša zákaznícka podpora.